Tuesday, June 17, 2014

Bookboard - Free Online Books for Kids / Carti gratuite in engleza pentru copii, de citit online

Am descoperit azi un site, numit Bookboard,  unde putem gasi o multime de carti in engleza pentru copii, gratuite, de citit online.
Eu am aflat despre Bookboard din acest articol.

Bookboard offers books for kids

Ce imi place este faptul ca sunt toate carti frumoase, cunoscute, cu personaje cunoscute (de ex, The Berenstein Bears), carti care de obicei se gasesc numai de cumparat, nicidecum gratuit online.
Pentru a citi cartile online, trebuie deoar sa va inregistrati pe site, sa va faceti un cont, ei va vor ghida mai departe ce e de facut. Cartile poti fi citite pe laptop/desktop, sau pe ipad, veti vedea informatiile pe masura ce va faceti cont.
Exista si varianta unui abonament platit, daca doriti sa aveti access la varianta audio a cartilor (sa fie citite pe masura ce dati paginile.), dar pentru noi e suficient sa putem citi noi cartile.
Vi se va cere varsta copilului si veti primi un set de carti potrivite cu varsta copilului, iar pe masura ce cititi cartile, veti 'deschide' si primi o carte noua.
Eu ma bucur de aceasta noua descoperire, vad carti foarte frumoase acolo, sper sa va placa si voua!

21 comments:

  1. Hello, Adina, I just came across your blog and I am fascinated by your bilingual endeavors. I am currently in the beginning stages of writing a book on the subject of non-native bilingual parenting and I’m trying to collect information about the families who have been able to pull this off. I’m trying to see which methods led to high success rates. So, I’m very interested in your situation. To start out (if you don’t mind), would you be willing to fill out a survey on my blog about your family. After I get that survey, I know I’ll have more questions.
    Thanks so much,
    Nina

    Here’s the link to the survey:
    http://nonnativebilingualparents.blogspot.com/p/survey.html

    And here's my blog address, so that you can get to know me a little better:
    http://nonnativebilingualparents.blogspot.com/

    ReplyDelete